Eko tabor na Pohorju za sedmošolce

V ponedeljek, 17. 4. 2023, smo se učenci 7. c in d-razreda ob 7.00 odpravili
na štiridnevno šolo v naravi na Pohorje. Na avtobusu so nas dali v štiri
skupine. Ko smo prišli, smo dobili navodila za prvi dan. Potem so nas
učitelji razporedili v sobe. V sobah smo se razpakirali in čakalo nas je delo
po skupinah. Na prvi delavnici smo delali predstavitve. Imeli smo veliko
delavnic, kot so: jezikovna, šiviljska, lesna, čebelarstvo in fitnes. Na
jezikovnem delu smo se s pomočjo učiteljice Maje naučili, kako poslati email v angleščini, uporabljali smo tudi s-Biblos. Na šiviljski delavnici smo s
pomočjo učiteljice Vesne izdelovali obeske, skrančije, rožice in oblekli smo
tudi posode za barvice. Na lesni delavnici so fantje naredili posode za
barvice iz trdega kartona in lesa za dno. Na čebelarstvu smo se s pomočjo
učitelja Tomaža naučili, kako nastane med, vosek in propolis. Na fitnesu
nas je učitelj Blaž naučili uporabljati pripomočke za vaje. Vsako jutro smo
se zbudili pred 7.30 in dan začeli z jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo imeli zajtrk in nato počitek. Po počitku smo nadaljevali z delavnicami. Ob
enih smo imeli kosilo. Po kosilu smo imeli nekaj prostega časa. Po počitku smo nadaljevali z delavnicami. Ob sedmih smo imeli večerjo. Do 22.00 smo lahko gledali tekmo, pekli
tvist in plesali. V četrtek smo se ob 14.00 vrnili domov.

Suzana

Kaj so povedali učenci?

V ponedeljek, 17. 4., smo se učenci 7. c in 7. d odpravili na Pohorje. Zbor smo imeli  pred šolo in se ob sedmih  odpravili  na pot. Med potjo smo se ustavili in pojedli malico. Nato smo odšli  nazaj na avtobus ter nadaljevali. Razdeljeni  smo bili v štiri skupine. Vrgli smo kocko in ugotovili, v kateri skupini bomo bili. Ko smo prišli v hotel, smo poslušali pravila, nato pa smo se razdelili v sobe. Prvi in tretji smo imeli čebelarstvo, fitnes, šivanje in jezikovno delavnico. Vse tri večere smo preživljali aktivno. V  sredo smo šli na pohod, ki je trajal približno štiri ure. Nazaj smo se vrnili v času kosila. Drugi in tretji dan smo šivali in okrasili izdelke, ki so jih  fantje naredili na lesni delavnici.
Šola v naravi je potekala štiri dni. Z nami so bili Ema Barbič, Blaž Mikuž, Vesna Bizalj, Maja Blažun Zornada in vodja šole v naravi – Tomaž Pajnič.
Martina

Bilo mi je zelo všeč, saj sem se naučila veliko novih stvari in hkrati uživala. Tudi pohod je bil dober, čeprav je bil malo daljši.
Ema

V šoli v naravi mi je bilo na trenutke malo dolgčas, vseeno pa je bilo zabavno. Pohod je predolgo trajal. Naučili smo se nekaj novega o čebelah, šivanju in lesu.
Veni

V šoli v naravi smo počeli veliko zabavnih stvari. Odšli smo 11. 4. in ostali do 14. 4. 2023. Odšli smo učenci 7. a in učenci 7. b. Z nami so bili učitelji: Tomaž Pajnič, Mitja Juvan, Petra Kores, Polona Torkar, Kristina Škerjanec in Renata Špoljar.  Jaz sem prišel malo kasneje, šele zvečer, zato ne vem, kaj se je dogajalo prvi dan. Drugi dan smo vstali ob pol osmih in odšli na zajtrk. Potem smo se pripravili na pohod do razglednega stolpa. Sprehod je bil dolg štiri ure. Meni ni bil všeč, ker je bil predolg. Po sprehodu smo se družili in imeli tri delavnice: fitnes, šivanje in obdelovanje lesa. Potem smo odšli spat. V sredo smo imeli cel dan lesne delavnice, zvečer pa ogled nogometne tekme med Real Madridom in Chelsejem. Naslednji dan smo imeli tudi delavnice in ogled nogometne tekme. V petek smo se spakirali, pojedli zajtrk in odšli domov. Imel sem se lepo in upam, da se ponovi.