RIM – večno mesto

21. marca so se  na prvo popotovanje po Rimu odpravili učenci B in D-razreda. 28. marca pa smo se odpravili še učenci iz  A in C-razreda.
Na pot smo se podali v torek ob 21. uri. Vsi smo na ta dan imeli le 4 ure pouka, kjer smo si ogledali film in imeli delavnico kot pripravo na raziskovanje večnega mesta.
Pot je trajala približno 9 ur, zato smo na avtobusu prenočili. Spanje na avtobusu je bilo zelo zanimivo in zabavno, spali pa nismo kaj preveč.
Prvo skupino so na ekskurziji spremljale učiteljice Katja Kukovec, Petra Gale Jenko, Greta Grošelj in Marijana Borovnica. Nas pa so spremljali učiteljica Greta Grošelj, Pina Podgoršek in učitelja Jaka Črešnar in Žiga Škufca.
Ko smo prispeli, smo pot začeli v Vatikanu in se potem sprehodili do Angelskega gradu in mosta. Med naslednjimi ogledi je bila tudi Fontana Di Trevi in Španske stopnice, kjer sem imela tudi sama predstavitev. Pri Španskih stopnicah smo si lahko odšli tudi kaj iskat za pod zob. Proti večeru smo prišli v hotel. V hotelu smo se razdelili v sobe in odšli na večerjo. Hrana v hotelu je bila dobra. Po večerji smo imeli še čas za druženje in sprehajanje po sobah, ob pol deseti uri pa smo vsi odšli v svoje sobe in se pripravili na počitek. Sobe so bile lepo opremljene in čiste. Naslednji dan smo odšli na vulkan Vezuv in se spustili do Neaplja in po odlični pici do Pompejev. Zadnji dan smo zaključili pri katakombah in kasneje v Rimu z ogledom Koloseja in starega dela Rima. Okoli 15. ure smo se odpravili iz mesta. Med vožnjo proti domu je bilo zelo živahno, ogledali smo si tudi film in okoli ene zjutraj varno prispeli nazaj pred šolo.

Čas v Rimu je kar prehitro mineval. Bilo je zelo zabavno, poučno, razburljivo … Dobili smo veliko lepih spominov. Zahvalila bi se še vsem učiteljem, še posebej pa učiteljici Greti Grošelj, ki nas je po Rimu vodila z zanimivimi in poučnimi podatki, ki sem si jih sama dobro zapomnila. Vsekakor pa se bom v Rim vrnila!