Medvrstniško povezovanje in učenje ali roka sedmošolcev se je prepletla z roko drugošolcev

Rega rega kvak!

Vsako leto se sedmo- in drugošolci povežemo in se skupaj učimo. Tudi letošnje šolsko leto ni bilo izjema. Roko smo si podali pri naravoslovju, in sicer v sredo, 24. 5. 2017, pri ribniku Črnelo.

Na ta dogodek smo se sedmošolci pridno pripravljali že v šoli. Vse predstavitve so bile vezane na življenje živali in rastlin ob mlaki Črnelo. Vsaka skupina drugošolcev je izvedela nekaj o: krvosesnih pijavkah in komarjih, mavričnih kačjih pastirjih, plavajočih sluzastih ribah, rastlinskih lepotcih lokvanjih, počasnih želvah, poskakujočih žabah, nevarnih kačah, frfotajočih vodnih pticah ter ogabnem polžu mlakarju. Da pa smo sploh prišli tja, smo morali vzeti pot pod noge in se po razredih (NE mešano) v razvlečeni četici odpraviti proti našemu cilju. Zakaj razvlečeni četici? Naših hitrih nog »drugrčki« niso tako dobro dohajali, a nam je vseeno uspelo. Prispeli smo do Črnela. Tam smo na hitro pomalicali in se posladkali, nato pa se odpravili do svojih mest, ki so bila zaraščena pod gosto džunglo listavcev in iglavcev. Komaj smo se prebili do svojih sedišč ali stojišč. Nato so prilezli nadobudneži in začeli smo s predstavitvami. Imeli smo 7 minut; v teh 7 minutah smo morali predstavili temo, ki nam je bila dodeljena, zastaviti vprašanje ali dve in pokazati nekaj zanimivega. Seveda nekaterim to ni uspelo (zaradi časa, ne zaradi česa drugega). Ker se je očitno proti nam zarotilo tudi vreme (Oh, ta dež!!!), smo se žalostni odpravili do šole, kjer smo z drugošolci (s tistim razredom, ki smo ga učili) rešili delovne liste. Nato smo se poslovili s solzami v očeh.

 

Bilo je zelo fino in menimo, da smo drugošolce naučili veliko novih stvari.

Tadeja Rems, Ester Mišvelj, Hana Pavšek